Haha xD

Idah var jag i skolan som vanligt , heheh , det var skiit kul !
På jumpan idah i skolan så körde vi spökboll , och så jag åkte ut fett snabbt (jag suger ) hahah :)
Det blev tyyp största bråket , hahha jag vara stog dr men sen försökte jag stoppa det x)
slaggsmål och grejoor :O
På vårann skolgård i skolan så på framsidan , på gräsmatan var det fullt med is .
Så jag , Zina , Parisa , Salin , Zahraa , Madelene , gick ut och typ körde kull på den dr isen , hhahah jag ramlade skiit mkt , så jag slog i huvudet benet armen benet , (hahah säg vad jag inte slåg i ) xD
Vi lurade också en lärare ''att gå den lättare vägen '' ( alltså dr det var mer is )
sen Han ramlade xD men ändå rätt åt han är dum ihuvudet !
Imorgon ska vi åka skridskor , det var typ 3 elr 2 år sen jag sist åkte , hehe jag kommer ramla typ 1000000000000 gånger ,
Min lärare tänker typ tvinga oss att ha på ss hjälm , jag bah e du dum att jag ska ha på mej hjälm , heheh <33
Han bah men det är för din egen säkerhet , jag bah men gud vrf bryr du dej om min säkerhet -.-
han bah jaahaap stanna hemma då , jag bah i skolan e du dum hahhahaha xD döda mej också ....
(jag är lite kaxiig mot han ) men han e psyko !
                                                                                   Aja om ni inte hör av mej på länge är det för att jag dött , hehhe puss löv u :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0