<3

Idah var jag i skolan som vanligt , hahah xD Fan vad jag hatar skolaan UUUH !
Men förlåt för att jag inte bloggat så mkt , men asså jag har inte pallat men nu lovar jag att jag ska börja blogish :D <3

Hahah imorn asså fredag ska jah och min klass ha fottbolls tunering med Bromma kunsskapsskola , hahha fett duktigt och jag suger lixom :D heheh undra hur det kommer gå ? xD Men ALLA glöm inte att hålla tummarna för oss :P thihi

Sen efter skolan idah asså så var jag med min kompis Sivan & Zina , xD vi hade ass kul !!
Dom betyder verkligen mkt för mej , man kan lita på dom när någon är ledsen tröstar dom en , när man behöver hjälp hjälper dom , när man behöver någon att prata med så lyssnar dom !
Och dom lockar folk med deras finfina leende !

Nu ska jag snart göra läxor , palla skola ; hahah xD men jag går för att vara med vänner , ! visst man kan vara med dom efter skolan också , men det e skiit kul att flumma i skolan !
aja puss puss och god natt !



Kommentarer
Postat av: MALIN

Hahahahah alla kommenterar!! <33

2009-02-06 @ 23:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0